A tavasz első napja

- Süt a nap.
- Meleg van.
- Futottam két szigetkört, a térdfájásom kezdete óta először, és 66 perc alatt megvolt, igaz, most nem annyira szeret a térdem.
- A Margitsziget tavasszal még szebb, mint egyébként, ha ez lehetséges.
- Rájöttem, hogy a napok óta tartó csokiláz nem kizárólagosan csoki iránti vágy, hanem az történt, hogy a szervezetem megkívánta a gyümölcsöt, és amíg erre nem jöttem rá, addig jó volt neki a csoki is. Ennek megfelelően
- az év első adag eprét is beszereztem, szépen félbevagdostam a tavalyi rossz élmények után, és isteni finom volt.
- Ha már ott voltam, vettem némi zöldalmát is, ami szintén isteni finom.
- Meg puncsszeletet, mert... Mert rossz vagyok, és az is isteni finom.
- Meg krumplit, és sült krumplit ebédeltem. És nagyon jólesett.

Eddig jó ez a tavasz :) Már csak a dekorációt kell hozzáigazítanom, de legkésőbb jövő hét elején az is meglesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai