Társkeresős tapasztalatok

Tényleg nem hülyeség beszélgetni emberekkel, mielőtt találkoznék velük. Chatelés esetén kb. fél óra alatt kiderül, ki az, akivel esélytelen a találkozó. Van, akivel azért, mert egész egyszerűen nem elég intelligens, nem lehet vele beszélgetni dolgokról. Van, akivel meg azért, mert ha kb. egy óra beszélgetés után már azt pedzegeti, milyen jó lesz nekem vele szexelni, akkor ott valami gikszert lehet sejteni, és én sejtek is. Viszont van, akivel most már sokadik nap sokat beszélünk, mindig találunk témát, és elég sok mindenben elég hasonló az ízlésünk meg a véleményünk. Na, ő lesz az, akivel fogok találkozni, és remélem, jól sül el a dolog.

Lehet, hogy fura, hogy csütörtökön még sírtam Levi miatt, de ez ilyen: kibőgöm magam, aztán lezárom az ügyet. A tegnapi történés meg aztán nagyon sokat segített a lezárásban. Ez ilyen hirtelen intéződik bennem. Kijelenthetem, hogy túl vagyok rajta, és most már nyitott vagyok új emberekre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai