Futóedzés

Mára 60 perc "fartlec" volt kiírva az edzéstervben. Az azt jelenti, hogy időnként 50-100 méterre belehúzok, elérem a végsebességemet, aztán visszalassítok kényelmes tempóban. Alapvetően azt gondoltam, hogy bele fog férni két szigetkör, mert nem gondoltam, hogy annyira ki fogok készülni a belegyorsítgatástól, mint amennyire végül is kikészültem. Az első kör után megálltam, láttam, hogy 34 perce futok (ez életem legjobb szigetköre), tehát nem fog már beleférni még egy kör a 60 percbe, ezért úgy döntöttem, megcsinálom a két kört, csak onnantól, hogy ordítani kezd az időzítőm, nem fartlecezek többet. Így végül 69 perc alatt csináltam meg a két kört, ami 10,6 km. Most eléggé büszke vagyok magamra, bár este jó eséllyel sírni fogok, és még nem tisztázott, hogyan fogok holnap lábra állni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai