A társkereső

endless fun. Eddig négy volt osztálytársamat találtam meg rajta, és akkor a lányokat meg sem mutatja a rendszer, mert a heteroszexuális kapcsolatokat támogatja. (Ez nekem fura ugyan, de pont tökmindegy, mivel én pasit keresek.)

Igen, nem kizárt, hogy egyelőre nagyon rá vagyok csavarodva erre az oldalra, de majd biztos enyhül ez is, ahogy telik az idő. Remélem, az is enyhülni fog, hogy Levi nagyon hiányzik, főleg az, hogy beszélgethessek vele, és nagyon fáj ez az egész, pedig én mondtam ki, hogy fejezzük be. (Ez is mennyire igazságtalan... Ha én mondom ki, miért én szenvedek utána?)

Lehet, hogy tényleg jobb lenne, ha napjainkban is a szülők döntenék el, kinek ki lesz a párja. Nem lenne ez a rengeteg nyűglődés. Jó, lenne helyette másmilyen, de úgy néz ki, nincs élet nyűglődés nélkül.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai