Szabó Magda: A szemlélők


Én nagyon szeretem Szabó Magdát, igazán, az egyik kedvenc íróm. A könyveinek külön polca van a lakásomban. De ez a könyve most nem. Nagyon-nagyon nem. Nagyon sajnálom. Se a stílus, se a történet, se semmi. Ezen én csak a végtelen beképzeltséget éreztem, ami Szabó Magda egyetlen negatívuma számomra, amit nagyon nehezen viselek. Azt éreztem, ő egy hatalmas írónő, aki most megmutatja, milyen egy regény. És ez nagyon nem tetszett. Azt hiszem, jobban jártam volna, ha ezt kihagyom, és nagyon bízom benne, hogy a maradék öt-hat regény, amit még nem olvastam, de ami mind itt sorakozik a lakásban, Szabó Magda saját polcán, olyan jó lesz, mint mondjuk az Ókút vagy a Régimódi történet. Nem szeretnék csalódni.

Ez meg csak két és fél csillag az ötből, és tényleg nagyon sajnálom.

Megjegyzések

  1. Freskóját olvastad már? Ha még nem, ajánlom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a Freskó még hátravan :) De az is sorra fog kerülni.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai