SK karácsony

Karácsony majdnem három hete volt, de én máig sem mutattam meg, miket csináltam kézzel idén. Azt már mondtam, hogy amit Levente* kapott, nem is fogom, mert okosan elfelejtettem lefényképezni, de a többit azért megmutathatom :) Nem sok, persze, de idén ennyire futotta. Vagyis tavaly.


Kis házikóban sajtos perec, előtte karácsonyfa. A sajtos perec volt SK.
Ebből kettő készült, összesen hét órán át. Ez a ház belseje...
... ez meg az udvara. Én festettem és ragasztottam, az tartott olyan sokáig. 
Decoupage-olt karácsonyfadíszek meg SK sport szelet.

*Tessék, kint van. L, mint Levente. Annyit már csak megérdemel, hogy a nevén nevezzem. Azon ugyan még dolgozunk, hogy eldöntsük, "kik is vagyunk mi", de neve van, ez biztos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai