All Good Things Come to an End

Tegnap lementem A Helyre ebédet venni. Nem a kedvenc srác volt kasszában, ő éppen beszélgetett egy kollégával, aztán elindult a konyha felé, de amikor meglátott, visszafordult és odajött hozzám. Megkérdezte, kapom-e már, amit kértem, mondtam, kapom, mégsem hagyott ott, hanem beszélgetést kezdeményezett. Egészen meghatódtam, amikor kiderült, hogy azért, mert szólni akart, hogy el fog menni A Helyről. Eléggé elszomorodtam ettől a hírtől, mert én nagyon szeretem ezt a srácot, mert kedves, értelmes, tisztelettudó, és egészen barátinak érzem a kapcsolatunkat. Azzal, hogy szólt nekem külön, hogy már nem sokáig dolgozik A Helyen, szerintem azt fejezte ki, hogy ő is így van ezzel. Megkérdeztem, mik a tervei, elmesélte, mondtam, ezek jó tervek, jó döntések, de sajnálom, hogy elmegy. Erre ő: "Biztos, hogy még fogunk találkozni. Ha más nem, megyek hozzád angolozni." Kész, elolvadtam. Aztán gyorsan rávágtam, hogy igen, jöjjön csak, tudja, hol lehet jelentkezni. De akkor is rossz lesz, hogy nem fogom már ott találni, amikor megyek A Helyre. Pedig olyan jó volt, úgy szerettem beszélgetni vele.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai