Gyros

L.* meghozta a kedvemet egy jó kis gyrosra. Megfigyelésem szerint ő legalább hetente egyszer eszik egyet, én meg idén szerintem még közelében sem jártam ilyesminek, pedig mennyire szeretem, úgyhogy megkívántam. Hiba volt. Tegnap sikerült kifogni eddigi életem legdrágább és egyben legrosszabb gyrosát. Alig bírtam megenni, annyira borzalmas volt. 700 Ft-ért. 550-nél drágábban még sehol sem láttam. Miért vettem meg? Mert nem volt kiírva az ára, gondoltam, nyilván a szokásos. Miért mentem be olyan üzletbe, ahol nem volt kiírva az ár? Mert nagyon-nagyon éhes voltam. Meg is érdemlem.

*Lehet, hogy majd egyszer megmondom a nevét. Egyelőre nem sietünk el semmit, ráérünk. Egyelőre L.

Megjegyzések

  1. ha kiheverted a traumát, ajánlom neked (nektek? ;)) a Kyros gyros-t, itt van a környékünkön, és teljesen másféle gíroszt adnak, mint a körúti borzalmaknál. ha bemész, akkor sütik frissen a tésztát és a belevalókat, van kis galériájuk, le lehet ülni. nálam az abszolút kedvenc ez. :)
    meg a Hummus Bar, bár az nem teljesen gíroszos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez elég jól hangzik :) Köszönöm a javaslatot, meg fogom nézni. Vagy fogjuk, who knows :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai