Megpróbálom pozitívan zárni a napot

Megsütöttem életem első krumplis pogácsáját, és azt hiszem, finom lett. Azért nem biztos, mert nagyon-nagyon régen ettem ilyet utoljára, szerintem még akkor, amikor Nagyi Lőrincen lakott, aminek úgy 14-16 éve, ezért nem emlékszem, pontosan milyen volt annak a pogácsának az íze. Egy biztos: sikerült az élesztő felfuttatása, szépen megkelt a tésztám, nem égettem el a pogácsákat, úgyhogy részemről elégedett vagyok az eredménnyel.

Mostanában időnként magától kikapcsol a gépem, máskor lefagy, meg ilyeneket csinál. Gondoltam, hátha a sok feltelepített hülyeség miatt, ezért este nekiálltam gyomlálgatni. Még csak a G betűnél járok, órák óta csinálom, és döbbenetes, mennyi szemét van/volt szerencsétlen gépen. Remélem, most megmentettem a lelki üdvét, és hajlandó lesz még működni egy darabig. (Panaszom nem lehet rá: napokon belül 5 éves lesz, és semmi komoly baja nincs, mármint ezen a leálláson/lefagyáson kívül.)

Lefényképeztem gyerekkorom meghatározó béka-élményét. Íme:

Nekem ők voltak a békakirályfiak. A "békakirályfi a lánya" verssor után szabadon, amiről felnőtt koromban derült ki, hogy valójában "békakirály fia-lánya", de erről már írtam egyszer, csak nem tudom linkelni, mert nem működik a blogomon a keresés, hiszen miért is működne, úgyhogy nem találom a bejegyzést. Ja, a békakirályfiak a lépcsőházban találhatóak, a földszinten.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai