Az idő múlása is relatív

Keresem a jó kis memóriajátékot, amit még Tomival raktunk össze a tangyakom alatt a csoportom számára, és most szeretném használni. Túrom a gép megfelelő mappáját, persze nincs meg az a játék, amire gondoltam, csak annak egy lebutított változata, mindegy is. Viszont találok egy almappát, 2009-03-24 címmel. Első gondolatom: pont aznap volt 52 éves Ibolya néni. Második gondolatom: és akkor már fél éve nem élt. Ennyire nagyon régen történt, pedig nekem érzetre olyan, mintha mostanában lett volna: pontosan emlékszem, mit csináltam, amikor apu felhívott a hírrel, és a következő 2-3 órát is olyan részletesen fel tudom idézni, mint mondjuk a tegnap délutánomat, sőt még a másnapomat is. Pedig öt éve volt. És arra nem is emlékeztem, hogy már akkor sem élt, amikor a tangyakot csináltam. Nagyon furcsa dolog ez.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai