All good things come to an end

Voltam ma vásárolni, akartam venni olyan fehérjeport is, amit szoktam inni esténként. Ahogy beléptem az üzletbe, láttam, hogy gáz van: az eddigi ciklámenszínű doboz helyén új dobozt láttam, ami fehérben és Barbie rózsaszínben pompázott. Kérdeztem az eladósrácot, hogy akkor ez most ugyanaz a cucc-e más csomagolásban.
- Igen, és az összetétele is jobb lett.
Gyorsan a nyelvembe haraptam, mielőtt még kicsúszhatott volna a kérdés: "És az ára is sokat emelkedett?" És igen. 500 Ft-ot, az 10%. Nem örültem, de kifizettem, mert eddig is ezt ittam, akkor továbbra is ezt fogom inni. Most, hogy este lett, el is készítettem a shake-et, meg is ittam, el is szomorodtam. Ez valami undorító. Émelyítően édes. Erős hányingert okozott. Ezt az adagot most még megiszogatom, aztán jó eséllyel leszokom róla.

Felmerül a kérdés: Miért kell elrontani azt, ami jó volt?

Nelly Furtado - All Good Things Come To An End

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai