Kirándulás

Megvolt az év első kirándulása, már ha a hótalpas túrát nem számítjuk. Elég szégyen, hogy ilyen sokáig kellett rá várni, de a fő, hogy ez is eljött.

Négyen mentünk: Blanka, Gyöngyvér, Zoli (Gyöngyvér barátja) meg én. 10-kor találkoztunk a Moszkván, és a következő útvonalon haladtunk: Hűvösvölgy --> Erzsébet-kilátó --> Normafa --> Moszkva tér. Volt benne jó kis mászás, aztán sok szintben gyaloglás is, meg kilátás meg rétes. Meg csodaszép idő. Azért a pulcsi elkélt, de nagyon szépen sütött a nap, és egy darabig kifejezetten meleg is volt.

Képriport következik. Blanka a képek egyikén sem szerepel, de ott volt, elhihetitek.

Nagyrét

Őszi erdő, gyönyörű

Avarban trappolni jó!

Egyikünk lelkesen sziklát is mászott.

Gyöngyvér pakol

Szépjuhászné, gyermekvasút-állomás (nem tudom, hogy keveredtünk ide, nem erre akartam jönni, de végül is elértük a kilátót, és abból az irányból, amelyikből szerettük volna)

Útitársak, akik közül egyik sem Blanka

Blanka szerint lájkvadász kép lehetne, ezért nem kerül ki a Facebookra :)

Nagyon szeretem az ősz színeit

Az Erzsébet-kilátó. Nincsenek is olyan sokan, ááááhhh...

Kilátás

Ezen a képen azt láthatjuk, hogy a kilátó tetején szélcsend van. Szinte.

Kilátás. Csodaszép. Az ég is.

Még egy kis erdő

Trollkodjunk szét egy fényképet! 1. rész :)

Itt sem voltak sokan

Spontán kép, miközben útitársaink a

Trollkodjunk szét egy fényképet! projekt második részére készülnek :)

Ez meg a szét nem trollkodott változat, és azért van csukva a szemem, mert belesüt a nap.

Almás rétes mocskos asztalon, de itt már fel is pattantam és menekültem, mert megtámadtak minket a méhek, és én a méhektől sikítófrászt kapok.

Kilátás a Normafától. Gyönyörű. Az ég is.

Kilátással és a falevelekkel, amiket én gyűjtöttem, bizony.

Színek és fények, és szeretem az őszt, főleg, ha 25 fokos és nem szakad az eső :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai