Két megjegyzés

1. Az Unicum csodaszer. Annyira rosszul voltam tegnap este, hogy már nem tudtam magammal mit kezdeni. Unicum évek óta mindig van itthon, évi kb. egy deci fogy el belőle, akkor nyúlok hozzá, ha olyan gáz a helyzet, mint tegnap. Most nem azt csinálta, amit vártam tőle, de elmúlt a gyomorfájás, a torokfájás, már nem érzem úgy, mintha a torkomon akadt volna egy vattapamacs. Igaz, a hasam felfújódott és bekeményedett, de ez legalább fájdalommal nem jár, csak hülyén néz ki. Szóval az Unicum csodaszer, ha még nem mondtam volna.

2. Szeretett volna kifogni rajtam a technika, de nem hagytam magam. Megkaptam a következő fordítási munkámat, szerettem volna rátenni a könyvet Kindle-re, hogy el tudjam kezdeni olvasni. Doc formátumban kaptam, és akárhogy próbálkoztam, nem akart rámenni a kis gépemre, és az ingyenes Kindle által támogatott formátumra konvertáló programom sem akart kezdeni vele semmit. Ekkor cselhez folyamodtam: ingyenes, online programmal pdf-fé változtattam a doc-ot, majd azt átkonvertáltattam a programmal, és most ott van a Kindle könyvtárában. Ravasz-e vagyok?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai