Részletek az ablakokról

Pontosabban az egyik ablakról. Ez is bizonyulhat még elkiabálásnak, de ha meg tudom tanulni, amit meg kell, és beválok, akkor jó eséllyel Tomiék kávézójában fogok dolgozni. Pont akkor ment el az egyik lány, amikor kiderült, hogy nekem nem lesznek csoportjaim idén, és Tomi rám gondolt, hátha van kedvem kipróbálni ezt is, és van, már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy nem jó, hogy csak tanítani meg fordítani tudok, ki kéne próbálni valami mást is.

Ma bent voltam kb. hat órát, és annyi infót kaptam, hogy csak úgy kavarog a fejemben, mint valami sűrű massza. Elég sokféle kávé van, az alkoholnál nem mindegy, mit milyen pohárba öntünk, nem tudom, mi a kis fröccs meg a nagy fröccs, mármint melyikben milyenek az arányok, bőven van még hova fejlődni a sörcsapolásban is, meg kell tanulni kezelni a programot, amivel számlázunk, stb. Úgyhogy jövő héten még megyek párszor tanulni meg gyakorolni, és már most látszik, hogy jó hosszú jegyzetem lesz a tudnivalókról. Aztán ha mindketten úgy gondolják (Tomi és a másik tulajdonos), akkor két hét múlva már dolgozhatok is.

Nagyon kíváncsi leszek, de így elsőre úgy éreztem, fog ez nekem tetszeni, és jó eséllyel menni is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai