Napi töprengés

Erős a gyanúm, sok jel mutat arra, hogy egy bizonyos közösségben emberek pletykálnak és hazugságokat terjesztenek rólam, ami miatt más emberek csúnyán néznek rám, megvetnek/kiröhögnek. Vajon zavarjon-e engem, ha pletykálnak, hazudnak rólam, és emiatt egyes embereknek rossz véleményük alakul ki rólam, megvetnek/kiröhögnek? Azt hiszem, az a helyes, ha nem zavar. Végül is kik ők nekem? Senkik. Ha akarok, egyik pillanatról a másikra eltűnhetek a szemük elől, sosem látnak többet. Akkor meg miért érdekelne a véleményük? Miért foglalkoznék hazugságokkal, ha én pontosan tudom, hogy azok hazugságok? Nem az a fontos, hogy én jóban legyek magammal, hogy én tudjam magamról, hogy nem csináltam azokat a dolgokat, amiket terjesztenek rólam? Úgyhogy úgy döntöttem, nem foglalkozom ezzel. Talán még annyit, hogy ha újból jelét tapasztalom ennek a történetnek, akkor azt, akitől a jel érkezik, megkérem, hogy ne csinálja ezt, mert nekem ezt nem kötelező eltűrnöm. De ezt is kedvesen, mosolyogva mondanám, és aztán többet még ennyi energiát sem pazarolnék az ügyre. Majd adott helyzetben eldől, ér-e akár ennyit is a történet.

Megjegyzések

  1. na én ezzel úgy vagyok, hogy aki a hátam mögött beszél, az pont Jó helyen van, hogy kinyalja a s.ggem , plusz egy lépéssel mögötted jár... na meg aztán a kutyák is ugatnak ha nem ismernek valakit :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is igyekszem azzal erősítgetni magam, hogy ez róluk mond el valamit, nem rólam :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai