Hétfő

- Aludtam majdnem tizennégy órát, plusz még egyet délután.
- Annyit ettem, mint egy sáskahad, ezt lelkiismeret-furdalás követte.
- Átvettem a nemrég megjelent fordításom tiszteletpéldányait.
- Kifizették a napokban leadott másik fordításomat.
- Felhívott egy nagyon kedves lány, akivel többször kutyáztunk már együtt, hogy ma meg holnap az én közelemben lévő helyen dolgozik, menjek le hozzá.
- Amikor lementem hozzá, javasolta, hogy jöjjek vissza zárásra, és akkor tudunk sétálni egyet.
- Amikor visszamentem, sétáltunk egyet, közben beszélgettünk, tök jó volt.
- Közben már megint olyat láttam, ami nem az én szememnek volt szánva, de fegyelmeztem magam, de azért elegem van ebből most már, tényleg, nagyon.
- Most meg majd óratervet fogok írni, aztán zuhanyzás után aludni fogok. Egész nap csak kóválygok.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai