Ezt kérem karácsonyra



Van egy oldal a Facebookon (meg azon kívül), amit egy huszonéves srác üzemeltet. Minden nap feltesz három-négy fényképet, amikben az a közös, hogy embereket ábrázolnak, csupa olyat, aki New Yorkban él. A képek mellé mini párbeszédeket is mellékel, általában kérdés-felelet formájában, így az olvasó megismeri a képen szereplő(k) életének egy epizódját. Arra ébreszt rá ez a projekt, hogy minden ember egy könyv, és ha kicsit figyelhetsz, megismerhetsz belőle egy-két lapot. Arra is ráébreszt, hogy minden ember egy kalandfilm, akinek egy-két jelenetét te is megnézheted. Nagyon izgalmas, nagyon érdekes, én alig várom, hogy leüljek a Facebook elé, és visszakeressem, miket posztolt a srác, amíg nem voltam gépnél. Közben arra gondolok, hogy kellene egy ilyen projekt Budapesten is. Persze nem én fogom elindítani, mert 1. az ötletlopás lenne, 2. nincs nekem ehhez elég kitartásom.

A srác nemrég kitette azt a körüzenetet, amit az oldal indulásakor küldött el az ismerőseinek, amiben arra kérte őket, lájkolják. Ehhez képest mára egymilliónál is több lájkolója van. Feltehetőleg már most is hoz a konyhára ez a hobbi, a könyvvel meg aztán hülyére fogja magát keresni. De megérdemli, mert ez egy értelmes és hasznos hobbi, ami másoknak is ad valamit. Mellesleg nagyon szeretném ezt a könyvet. Még gondolkodom, megengedhetem-e magamnak, hogy megrendeljem. Végül is előrendelve 18 dollár, az 4000 forint, annyit jó eséllyel megér ez a könyv. Majd kitalálom, milyen alkalomból kapom, ezzel csökkentem a lelkiismeret-furdalást, amiért már megint vettem egy könyvet. (Megjegyzem, utoljára júniusban vettem könyvet, hoppá.) De még nem mertem elindítani a rendelést, nehogy kiírja nekem az Amazon, hogy Magyarországra nem szállít, vagy akár azt, hogy Magyarországra további 4000 forintért szállít.

Ha esetleg mégsem tudom rávenni magam, hogy megrendeljem, akkor ezt szeretném karácsonyra, jó?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai