Beszélgetés kutyasétáltatás közben

Szituáció: Egy pasi, akit amúgy nem különösebben kedvelek, ül a padon a parkban, és sört önt a kutyája elé. A kutya belenyal a sörtócsába, majd sértett tekintettel néz a gazdira.

Én: Igazad van, én sem innám meg.
Gazdi: Nem szereted a sört?
Én: Nem.
Gazdi: Akkor mit szeretsz? A bort?
Én: Azt sem.
Gazdi: A pálinkát?
Én: Nem. Semmilyen alkoholt nem iszom meg.
Gazdi: De dohányzol?
Én: Nem.
Gazdi: Drogok?
Én: Pláne nem.
Gazdi: Bulizni sem jársz?
Én: Nem.
Gazdi: Honnan származol? Hol születtél?
Én: Itt, Pesten.
Gazdi: És milyen vallású vagy?
Én: Semmilyen.
Gazdi: Hát, ez nagyon furcsa. Ez olyan... "jókislányos".
Én: Abszolút "jókislány" vagyok, voltam mindig is, ez tény.
Gazdi: De hát így egy csomó dologból kimaradsz! Nekem ez mind megvolt, ebből van a legtöbb élményem! Mondjuk a legtöbb betegségem is.

Hmm, hmm... Akkor most mi is éri meg jobban?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai