Margitsziget

Este találkoztunk Rékával, mert aztán egy hónapig nem lesz alkalmunk látni egymást, és mert születésnapja volt múlt héten. Megnéztük a szökőkutat, mert ő még nem látta, aztán leültünk arra a mólóra, aminek láttán én minden futás alkalmával nagyokat sóhajtok, mondván, mennyire szeretnék egyszer ott üldögélni. Meg fényképeztünk is. Mivel felhatalmazásom nincs, Rékáról nem mutatok képet.

A szökőkút zenélt és táncolt. Szép volt.

Ez az a móló

Ez meg én vagyok. Nem mellesleg a már említett illusztráció, amire annyira vágytam. Simon Márton mondja a Polaroidokban:
"Nézzük egymást a folyóval, és
felejtünk."
Nem tudom, a folyó hogy áll, én mindenesetre jól haladok.

Annyira szeretem a Margitszigetet, és annyira szeretem a Dunát is, és annyira mennék hajókázni! Jó nekem a BKV hajója is, csak jöjjön velem valaki, mert azt hiszem, egyedül hajózni nem olyan jó. És egyszer megcsinálom majd azt is, amit egyszer kitaláltam: hajóval fogok elmenni Bécsbe. Annyira jó lesz!

Megjegyzések

  1. Tetszik, hogy Simon Márton idézetét tetted hozzá. Meg a piros cipő is. És irány a boldogság!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Igazából úgy volt, hogy nagyon megtetszett ez az idézet, és eldöntöttem, hogy csinálok hozzá illusztrációt. Végül is Réka csinálta, de így csak még jobb :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai