Barátnőzés a mozgás és a nassolás jegyében

Nagyon reméltem, hogy ma tud jönni Blanka, mert úgy éreztem, helyreállt ugyan a lelki békém, de kicsit törékeny, és ha egész nap egyedül vagyok, esetleg megint bepörgetem magam valamivel. Szerencsére úgy alakultak a dolgai, hogy be tudott jönni Pestre, úgyhogy nagyon örültem. Nálunk találkoztunk, majd elindultunk sétálni. Sétáltunk, fagyiztunk, aztán megint sétáltunk, míg végül megérkeztünk a Nyugatihoz. Ott beültünk a Mekibe, ahol én önmegtartóztató módon csak egy narancslevet ittam, mondjuk jó nagy adagot. Aztán elindultunk visszafelé, és az Oktogonon meg az Andrássyn keresztül elsétáltunk egészen a Deákig. Az útvonaltervező szerint 5,2 km-t tettünk meg, ami egyáltalán nem sok, de nagyon jólesett. Ráadásul közben nagyon jót beszélgettünk. Szuper volt :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai