Női rovatunkban - férfi olvasóim elnézését kérem

És tényleg fogyok!!! Végre!!!

Azt már pár hete felfedeztem, hogy combban kicsit kevésbé vagyok erős, mint eddig. Ebben az edzőtermi tükör és a bemelegítésnél a kisterpesz voltak segítségemre, ezúton is köszönöm nekik :) Ma reggel aztán erőt vettem magamon, és ráálltam a mérlegre. Ezt tök ritkán teszem, nekem a mérleg a legnagyobb ellenségem, mert mindig olyat mutat, amit én nem szeretek látni. Ezért aztán utoljára szeptemberben használtam, akkor is jó nagy csalódás lett a vége: úgy éreztem, és a tükör is azt mondta, hogy egész normálisan nézek ki, ellenben a mérleg meg állította, hogy olyan nehéz vagyok, amilyen nehéz nem szeretek lenni. Ma viszont megörvendeztetett, ugyanis azt mondta, hogy csak annyira vagyok nehéz, amennyire nehéz kb. tizedik óta szeretnék lenni, de eddig csak akkor sikerült, ha beteg voltam, ezért napokig nem ettem.

Nyilván még mindig van honnan és hová fogyni, de lassan eljutok oda, hogy bármikor nézek a tükörbe, azt látom, hogy tűrhetően nézek ki.

Hurrá!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai