Eper és kutya

Míg múlt héten még 20 dkg epret tudtam venni 600 Ft-ért, addig ma már fél kilót 400-ért. Elértük azt az árat, amiért hajlandó vagyok epret venni, és elértük végre az eperszezont, ami azért jó, mert a zöldalma mellett a másik kedvenc gyümölcsöm éppen az eper. És még meg is bírom enni :)

Tegnap az edzés végén kicsit kipurcanva mentem be az öltözőbe, ahol is azt hittem, rosszul látok: ott ült egy csaj a padon, ölében egy néhány hetes kölyökkutyával. Tündéri kiskutya volt, csak nem értettem, miért hozta el a gazdi, és vajon hová tette, amíg edzett. Azért is fura volt, hogy elhozta, mert senkinek nem engedte megsimogatni, mondván, még nincs oltva. Ráadásul ezt nem túl kedvesen közölte az érdeklődőkkel. Szóval nem igazán értettem a helyzetet, de a kiskutya tetszett. Le is akartam fényképezni, de összevissza ficergett, úgyhogy csak elmosódott képeim lettek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai