A szülinap legjobb és legrosszabb pillanatai

Legjobbak:
- Egy mosoly nap közben :)
- A rengeteg köszöntés, amit kaptam.
- Az ajándék, ami itthon várt, amikor hazaértem.
- Az, hogy lemondtam a nyelviskoláson kívül minden órámat mára, ezért volt időm pakolászni, idegeskedni, meginni egy kakaót a Cserpesben, elmerülni a gondolataimban.
- Az, hogy egy nálam idősebb, tapasztaltabb, szakértőbb nő szerint jól csináltam azt, ami miatt tegnap nagyon haragudtam magamra.
- Egy mosoly estére :)

Legrosszabbak:
- Amikor nem érkezett hívás a nagymamáimtól :(, és már nem is fog soha :(, pedig minden évben hívtak, és az nagyon jó volt nekem.
- Amikor rájöttem, hogy 26 éves lettem, ami már közelebb van a harminchoz, mint a húszhoz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai