Ráadás poszt

És azt mondtam már, hogy utálok nokedlit szaggatni? Nem? Akkor most mondom: utálok nokedlit szaggatni.  Sztrapacskát csináltam ebédre (kb. a következő két hétre, már megint :S), jobban sikerült, mint tavaly, amikor először próbáltam, de ez a nokedliszaggatás, hát ez a halálom. Majd beszakadt a frissen masszírozott hátam, azóta is fáj. Elképzeltem, mi lett volna, ha a krumplit nem behajítom az aprítóba, hanem lereszelem...

Ja, mert voltam masszázson. Ez már a második alkalom volt. Most egy másik lányhoz kerültem ugyanabban a szalonban, és ő egy kicsit máshogy masszírozott, mint a múltkori, de tök jó volt ez a masszázs is. Ő kicsit erősebben meggyúrt, főleg a vállamat meg a nyakamat, amit én nagyon szeretek. Amíg a lábam volt soron, addig most is aludtam, illetve most tényleg aludtam, csak akkor ébredtem fel, amikor behajlította a lábamat, de meg is állapítottam, hogy most biztos stresszesebb állapotban vagyok, mint legutóbb, mert most álmomban is angolórát tartottam. Basszus, nem hiszem el, hogy már alvás közben sem tudok elszakadni a csoportoktól!!! Mindenesetre a hát- és vállmasszázs közben is lett volna kedvem aludni, de nem sikerült, ugyanis egyszer csak bedugult az orrom. Feküdtetek már hason bedugult orral? Na, akkor elmondom, hogy az nem túl jó. Azért túléltem, csak kicsit nehezen kaptam így levegőt. Masszázs után betértem a kedvenc cukrászdámba, vettem megint bohócos sütit, bevásároltam a Cserpes Tejivóban, vettem alapanyagot a sztrapacskához meg a körözötthöz, amit reggelire fogok megcsinálni, aztán főztem, és már fél 7 is lett, amikor lehetett vinni a kutyát sétálni. Ma akárkivel találkoztunk, mindenki Tomit és Éva nénit hiányolta, olyanok is, akikkel amúgy kétnaponta összefutunk, és az elmúlt 3 hétben mégsem kérdezték, hol vannak ők. Azt, hogy mindenki, úgy értem, hogy minden egyes kutyás ember. Tök fura volt, hogy mindenkinek ma jutott eszébe érdeklődni felőlük. Aztán amikor hazajöttünk, mosogattam, amíg el nem kezdett nagyon fájni a hátam, amikor is leültem, és akkor most már csak úgy simán fáj. (26 éves leszek, teszem hozzá.)

Most meg elterveztem, mit fogok csinálni a nap hátra lévő két órájában: nézek egy kis BK-t, aztán befejezem a Harisnyás Pippit fürdés közben. Aztán alszom egy nagyot. De jó is lesz :)

Megjegyzések

  1. Szerintem a szaggatásnál már csak egy rosszabb van. A galuska szaggató elmosogatása...

    VálaszTörlés
  2. Az se rossz, valóban. Azt találtam ki, hogy amint átment rajta az utolsó adag galuska, már mosom is. Úgy csak kb. 5 perc szenvedés :D Viszont a tejbegrízes lábas elmosása is jó móka, majdnem olyan jó, mint a galuskaszaggatóé :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai