Kedves kis film

Egy volt osztálytársamnak linkelte a barátnője facebookon, és a hozzáfűzött megjegyzés miatt kíváncsi lettem rá. Nem tudom, láttam-e már korábban, mert bizonyos részletek ismerősek, mások meg tök idegenek, de egy biztos: nagyon aranyos. Enjoy!



Megjegyzések

  1. vááá, ősszel a moziban láttam ezt az előzetesek után, és nagyon tetszett, de hiába kerestem, nem találtam youtube-on. köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök :) Mondjuk szerintem nem sokáig lesz fent most sem, pár napja került csak fel, és ez az egyetlen verzió található meg belőle. Arra emlékszel, melyik film előtt láttad? Lehet, hogy nekem is onnan ismerős?

    VálaszTörlés
  3. a Rontó Ralph előtt adták le a Sugárban :)
    de szerintem több Disney-rokon film előtt is vetítik.

    VálaszTörlés
  4. Hmm. Akkor továbbra sem tudom. A Rontó Ralphot nem láttam, ez biztos. Na mindegy, lényeg, hogy az osztálytársam barátnőjének jóvoltából én is megismertem :)

    VálaszTörlés
  5. :) Örülök, hogy neked is tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai