Hangulattuning 2.

Lehet, hogy majd valamikor ebből is csinálok listát oldalra, csak ahhoz meg kellene keresni az első ilyen bejegyzést, és ahhoz most nincs kedvem.

De a lényeg, hogy mostanában minden nap meghallgatom az Amélie csodálatos életének zenéjét. Nem is emlékeztem, hogy ez ennyire jó. Pedig de. És az a vicces, hogy a papagáj is szereti: ha elindítom a lejátszást, a hozzám közelebb eső ágra ül át a kalitkában, és figyel.



Megjegyzések

  1. Megnéztem jobb oldalon a 15 évvel ezelőtti kedvenc reklámodat és annyira örültem, hogy újra láthattam ezt a kis videót, mert nekem is ez volt a kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. De jó, akkor én is örülök :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai