A bácsi, aki ellopta a karácsonyt

Bizony. Az éj leple alatt. És ilyenből több is volt. Amúgy miközben néztem, ahogy elviszik a karácsonyi hangulatot, nagyon kellett küzdenem, hogy ne telepedjen rám a karácsony utáni depi, ami minden évben elkap, és eddig nagyon büszke voltam magamra, mert bár általában december 26-án már megérkezik, és akár két hétig is eltart, idén elkerült. Végül is azt hiszem, sikerül végleg távol tartani, mert még a karácsonyfa leszedése és a karácsonyi díszek elpakolása közben sem sírtam, csak kicsit sírhatnékom volt. De mondogattam magamnak bőszen, hogy már csak 11 hónap, és megint kirakhatom a díszeket, aztán nemsokára megint díszíthetem a fát. Ez segített. Miért szeretem ennyire a karácsonyt?

A leszedés előtt még lefényképeztem a fát. Minden irányból.

Így képen annyira nem szép, de nekem nagyon tetszett, és jólesett ránézni az elmúlt két hét minden napján.

És a családi hagyományhoz igazodva ez a fa is ferde volt. Pedig ezt nem is kellett fatalpba fabrikálni. Ez már az ültetéskor így járt. De azért szerettem. Remélem, jól érzem, hogy túlélte a kalandot, és visszaveszik holnap az Oázisban. Ha így lesz, akkor lehet, hogy végleg átállok a cserepes karácsonyfára. Sokkal jobb ez így.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai