Segítség, karácsony! (Mixed Nuts, 1994)

Még valamikor gyerekkoromban ment egyszer a tévében, és akkor tetszett, már amennyit értettem belőle.


Idén sikerült beszerezni, és ma délután megnéztem. Sírva röhögős. Olyan szövegek vannak benne, de olyanok... A kedvencem, amikor az egész csapat döbbent csöndben áll, mire a transzvesztita kiordít a szobából: "Mi van, mindenki meghalt?", mire Adam Sandler karaktere válaszol: "Nem mindenki." Ezen még a film vége után tíz perccel is fel-felröhögtem. Érdemes még megemlíteni, hogy ebben a filmben Steve Martin még nem ősz. Ez csak azért esemény, mert már elég sok filmben láttam, és mindegyikben ősz volt, így arra gondoltam, valamikor nagyon fiatalon, mondjuk a harmincas éveiben őszülhetett meg. És nem, amikor ezt a filmet forgatták, már majdnem 50 éves volt.

A filmet mindenkinek ajánlom, tényleg nagyon vicces :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai