Karácsonyozás Andikkal

Pénteken jöttek Andiék, és karácsonyoztunk meg beszélgettünk egyet. Amióta nem járunk egyetemre, nagyon ritkán találkozunk, ami nem jó így, de máshogy nem nagyon tud lenni, sajnos.

Most kb. három órát voltak itt, ennyi idő alatt azért egészen sok mindent meg tudtunk beszélni, de sajnáltam, hogy csak ennyit beszélgettünk.

Ezzel vártam a két Andit

Ezeket a könyveket kaptam tőlük: Saját készítésű pralinék és bonbonok, Purple Hibiscus, Blackberry Wine (a két utóbbi kívánságlistán is volt)

A sálat J. Anditól kaptam, háromszor kell a nyakam köré tekerni, és akkor jól melegít, meg csinos is, anyunak nagyon tetszett, amikor látta rajtam a baletton. A hajcsatot még nem vetettem be élesben, de lehet, hogy holnap sor kerül rá, mindenesetre kipróbálásból tudom, hogy jó méret. A nyakláncot K. Andi csinálta nekem, és az a kép ott benne Brozova egyik képe, mert nagyon szeretem a nő munkásságát.

Úgyhogy nagyszerű karácsonyunk volt az Andikkal is :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai