Advent első vasárnapja

Ma tízkor ébredtem, tizenegytől kb. háromig óraterveket gyártottam, el is készültem a kétharmadukkal. Aztán két óra alatt kitakarítottam a fürdőszobát, fel is díszítettem. Aztán nekiálltam adventi koszorút gyártani. Egyelőre fapados. Ennél egy fokkal díszesebbet akartam, de amikor már minden készen állt, kiderült, hogy tavaly óta beszáradt a szalvétatechnikához való ragasztóm, így az egy fokkal csinosabbá tétel várat magára holnapig. Ezek után elolvastam A Hétfejű Tündért Lázár Ervintől, majd megsétáltattam a kutyát, közben szakadt az idei első hó, végül meggyújtottam az első gyertyát a koszorún, ami majd csak holnapra lesz az igazi, és közben Zohra előadásában meghallgattam a Drummer Boyt, és énekeltem vele, amire még emlékeztem tavalyról.

És Tata ma lenne 82 éves.


Feldíszített fürdőszoba



Feldíszített előszobaszekrény


Szintén (Igen, jól látjátok, koncepciótlan, de nekem tetszik.)


Fapados koszorú, holnap majd lesz szebb is


Meggyújtottam az első gyertyát

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai