Halloween itthon

Idén is egyedül töltöttem a Halloweent, bár csak kisebb részben, mert egész nap rohantam meg tanítottam. Amikor már egyiket sem kellett csinálni, akkor fogtam az idei tököt, és faragtam rá mintát.


 Aztán néztem filmet. Tökfaragás közben. Az Átkozott boszorkákat, mert amikor javaslatokat kerestem a neten, megtaláltam egy listán, ami a következő címet viselte: "Best Halloween movies for wimps!!", és megörültem neki, mert szeretem ezt a filmet. Amúgy idén is megvolt a Hocus Pocus, a Jóbarátok vonatkozó epizódja és az It's the Great Pumpkin is, azon meg még gondolkodom, megnézzem-e az Addams Family halloweeni részét.

Idén mindenféle okokból kifolyólag kevésbé jó a kedvem, ezért nincs semmilyen díszítés, de azért a tökön kívül még kitettem hangulatvilágításnak a szellemet és a boszit.


Reméljük, jövőre jobb hangulatban talál az október 31.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai