Ugyan vesztettem egy órát,

de megnéztem a lólengés döntőjét. Nem való nekem ez az izgalom, azt hittem, letépem az arcom, mikor Hidvégi Vid leesett, de nagyon jó volt látni, ahogy Berki Krisztián aranyat nyer. (És az sem semmi, hogy két magyar is bejutott a döntőbe! Ettől még sajnálom a másik srácot.)

Azért a többi eseményt, pl. a birkózást már csak a SportGézán követem. Úgy sokkal kevésbé izgulok, és közben a fordítás is halad.

Megjegyzések

  1. Én ma a szerb-magyar kézimeccset néztem meg, na, az hihetetlenül izgalmas volt, és nagyon örültem a győzelemnek!

    VálaszTörlés
  2. A győzelemnek én is örültem, amikor olvastam, de ezt már nem mertem megnézni :) Lehet, hogy kicsit túlfeszültem, azért bírom ilyen rosszul az izgalmakat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai