30 napos könyves - 29. Egy könyv, amit mindenki utált, de te szeretted

Ilyen volt például Móricz Zsigmondtól a Légy jó mindhalálig. Az osztálytársaim nem szerették, unták, és talán mulyának is tartották Nyilas Misit. Én viszont nagyon szerettem. Nem emlékszem pontosan, mikor olvastuk, de valahogy a jedlikes évek, így a latinos karrier elején, úgyhogy nekem óriási pluszt adott, hogy a könyvben leírt latinórákat tudtam követni, Nyilas Misi háziját meg tudtam volna írni, és sokszor előfordult, hogy ő gyötrődött egy ige elragozásán, nekem meg simán ment. De nem ez volt a fő vonzerő, hanem a hangulat. Az fogott meg leginkább. Nagyon-nagyon szerettem ezt a könyvet, és lenne kedvem újraolvasni, csak időm is lenne mellé...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai