30 napos könyves - 11. Egy könyv, amit utáltál

Ez kicsit csalás, mert nem szépirodalmi mű. De akkor is utáltam Hans Ulrich Gumbrecht A jelenlét előállítása című könyvét. Talán még nem volt könyv, ami ennyire kiakasztott volna. Képtelen vagyok felfogni a filozófiát, gyakorlatilag nincs filozófiai gondolkodási képességem, ezért nem szeretem a filozófiát. Az csak súlyosbította a helyzetet, hogy ebből a könyvből esszét kellett írnom, ezért háromszor voltam kénytelen elolvasni ezt a remekművet. Remélem, többet nem kerülök vele kapcsolatba. (A szerzővel nyilván nincs gondom, még a könyv alapján is szimpatikus, meg előadását is hallottam, az alapján is nagyon széles körűen tájékozott, kedves ember.)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai