Áprilisi összefoglaló

1. Végére értem a nappalis OKJ-s félévnek, így mostantól jóval kevesebb munkáért jóval kevesebb fizetést kapok. Remélem, csak szeptemberig.
2. Kaptam újabb fordítási munkát, eddig ez tűnik a legkomolyabbnak, úgyhogy az egész nagyon izgalmas, alig várom, hogy elkezdhessem. (Még van 100 oldal a könyvből, és először mindenképpen végigolvasom, addig egyetlen betűt sem írok le, amíg nem értem a végére, mert semmit nem akarok aztán újraírni valami csattanó miatt, ami az utolsó oldalra marad.)
3. Gyakorlatilag egész hónapban beteg voltam, és még most sem nyertem vissza a normális hangomat. De egy hetet sem feküdtem, muszáj volt pörögni.
4. 25 éves lettem.
5. Elolvastam 11 könyvet, és így már 12 beszámolóval vagyok elmaradva. Sebaj, a családi ünnepeket pótoltam, majd sorra kerül ez is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai