Rövidhír

Filmet forgatnak P.L. Traversről, aki a Mary Poppinst írta. Nekem olyannyira szimpatikus az a nő mindazok alapján, amiket olvastam róla itt-ott, hogy tűkön ülök, nem is tudom, hogyan bírom majd kivárni, míg elkészülnek. Elsők között nézem meg a moziban, amint megérkezik hozzánk!

Balról jobbra: Julie Andrews (Mary Poppins), Walt Disney, P.L. Travers

Megjegyzések

  1. Nem is tudtam, hogy nő írta. Nagyon ignorant vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Sokáig én is pasinak gondoltam, de aztán megtudtam, hogy nő. Ráadásul Mary Poppins ő maga, az édesanyja és az egyik gyerekkori nevelőnője összegyúrva, és ezért utálta a Walt Disney Mary Poppinsát, aki egy bűbáj. Hú, nagyon érdekes az egész, van erről egy írás a Mary Poppins-kötetem elején, ha érdekel, egyszer kölcsönadhatom.

    VálaszTörlés
  3. Hát, szegény a kép alapján nem egy szépségkirálynő.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai