Jó hír

Még csak most jelent meg a könyv, amit fordítottam, máris kaptam újabb munkát :) Ez is ifjúsági könyv, csak ez regény, és nincsenek benne vámpírok, és egy trilógia első kötete, és valószínűleg filmet is forgatnak majd belőle :) Már neki is estem az olvasásnak, kb. a harmadánál járok, eddig tetszik. Tök jó!

Megjegyzések

  1. Gratulálok az új munkához! Lehet, hogy a trilógia összes részét te fordíthatod majd. Ráadásul ha filmet is csinálnak, akkor biztos sokan elolvassák majd. Csak nem az új Harry Potterrel fogsz berobbanni a köztudatba?!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :) Nem tudom, új Harry Potter lesz-e belőle, de nekem eddig tetszik :) Csak ne haladnék vele ilyen iszonyú lassan... Valami van velem mostanában, nem bírok könyvekre koncentrálni, egy-két oldal után már nem tudok figyelni. Lehet, hogy épp ideje is lesz már annak a pihenésnek, ami kinéz nekem most, hogy véget érnek a nappalis csoportok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai