Napi összefoglaló

1. Nem volt hiszti abban a csoportban, ahol vártam.
2. Csupa jófej csoportnál helyettesítettem.
3. Megjelent a könyvem!!!!

4. Fogok publikálni folyóiratban!!!! (Úgy néz ki.)
5. Már két ajánlás kell a doktori fórumra, de mivel nekem csak egy van, hát most tolódik a megjelenésem, örvendek.

Megjegyzések

  1. Gratulálok!! :) Mi van ebben a könyvben benne? És a te neved melyik a felsoroltakból?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)

    Ó, ebben a könyvben csodálatos vámpírnovellák vannak, szám szerint öt darab, ebből szerintem három tök jó és két nem olyan jó van, bár én alapvetően nem szeretem a vámpírokat, és ebből az én nevem a "Fordította" után áll :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai