Március

- Megjelent a könyvem.
- Megjelent a Csodaceruza 54. száma, benne a recenziómmal.
- Alig voltam itthon.
- Voltam edzőteremben ötször, összesen 8 órán, így megérte bérletet venni.
- Elolvastam 11 könyvet.

Megjegyzések

  1. Szép teljesítmény, gratulálok! A 11 könyv nem semmi. Még azt közölhetted volna, hogy hány órát aludtál naponta átlagosan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ugye, majd elmeséled, mi volt az interjún? És ugye, meggyógyultál? :)

      Törlés
  2. Köszönöm :)

    Úgy kb. 6-7 órát aludtam naponta, hétvégén volt, hogy akár kilencet is :)

    Olvasni utazás közben szoktam (ez napi legalább 2 óra, néha akár 3-4 is), meg este egy órát a kádban. Így azért gyorsan lehet haladni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai