Mama (1935.10.24. - 2012.02.16.)

Nem lesz már meg a 100 év. A 77 se.

Este hét körül végleg elaludt. Hiányozni fog.

Megjegyzések

  1. Fogadd őszinte részvétem. :(

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom Luca. Nem fogom azt mondani, hogy tudom mit érzel, de én tavaly vesztettem el az egyetlen még élő nagymamámat. Máig nem telik el úgy nap, hogy ne jutna eszembe, mennyire hiányzik. Az eleje volt a legnehezebb, amikor először akartam felhívni valamiért és már kicsöngött, amikor eszembe jutott, hogy már nem lesz ott a vonal végén. :(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :(

    Ildi, ezt nem tudtam, sajnálom :( Nekem is eszembe jutott, hogy nagyon fura lesz, amikor a következő családi vasárnapi ebéd után nem hívhatjuk fel (Hortobágyon élt), és húsvétkor nem fogunk vele találkozni, és a névnapján sem kell már felhívni. Eléggé hihetetlen, hogy tényleg meghalt.

    VálaszTörlés
  4. http://www.youtube.com/watch?v=AaEowebi_Cw

    Másnap megnéztem a Padlást, ami kiskorom óta a kedvencem volt és akkor jöttem rá, miről is szól a darab. Megrázó volt. Küldöm Neked szeretettel ezt a dalt, gyönyörű és valóban így kell felfogni. Most nehéz, de valóban úgy van, hogy csak az hal meg igazán, akit elfelejtenek...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai