Csodálatos Csütörtök

volt a héten.

Elvergődtem tanítás után a város másik feléből a Nyugatiig, mert kellett nekem egy bizonyos ruhadarab a Skálából. Nem volt. Elfogyott.

Rohantam tovább, mert nagyon be kellett volna mennem a Westendbe. Ez nem jött össze, ugyanis bombariadó volt.

Ekkor gondoltam arra, hogy esetleg hagyni kéne az egészet a francba, és haza kéne menni. Fel is szálltam a metróra, ami nem járt a Köki meg a Nagyvárad tér között, mert a változatosság kedvéért ismét elfüstölt kicsit egy kocsi. Az eset miatt torlódás alakult ki az útvonalon, ezért a nemrég újított gyök kettes sebesség mellett 2 percet álltunk minden megállóban. Így aztán az általában 8-9 perces hazautat sikerült 20 perc alatt megtenni.

És közben szakadt az eső.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai