Nyári ruha

Utoljára talán 3 éve sikerült vennem nyári ruhát, de az is lehet, hogy van annak már négy éve is. Ugyanis vagy olyanokat látok mindenhol, amiknek kb. köldökig ér a dekoltázsuk, vagy olyanokat, amiket itthonkának sem vennék fel jó szívvel, vagy olyanokat, amik akár jók is lehetnének, de azok 10 ezer fölött indulnak, én meg a szocializmusban ragadtam (Tomi szerint), ezért 4-5 ezernél többet nem vagyok hajlandó egy darab nyári ruháért kiadni.

Via tette közzé facebookon, hogy a kuponvilágnál akció van, amelynek keretében egy 2500 Ft értékű kupont lehet kapni 1700-ért, majd ma nyitás előtti akció keretében elsétálni a Corvinba, és venni ruhát. A következő mondattal győzött meg az ötlet helyességéről: "Legfeljebb veszek valami kiegészítőt." Gondoltam, miért ne, 1700-ért biztos lehet kapni valami szép fülbevalót végszükség esetén. Úgyhogy kora délután meg is tettem az 5 perces utat az üzletig. (Nem irigylem azokat, akik talpig feketében sétálnak a mai kb. 40 fokban.)

Az üzletben félhomály volt meg mondjuk kb. 30 vásárló, de jó nagy a hely, úgyhogy nem igazán érzékeltem ennyi embert tömegnek. Úgy mentem oda, hogy max. 5000 Ft-ot hagyok ott (kuponnal együtt értendő), és kell nekem rövidnadrág és/vagy felső és/vagy szoknya és/vagy nyári ruha, de leginkább ez utóbbi. Van talán hat árkategória, hozzájuk színkód. Pl. a legalsó kategóriában 1700 Ft-os holmik vannak világoskék címkével, eggyel fölötte 2800 Ft-osok sárgával, míg a legtetején 11500-ért lilák. A próbafülkénél ülő lány elég meglepetten nézett, amikor bevonultam egy darab sárga címkés ruhával, nem is értettem, ez miért fura. Amikor kijöttem, megértettem. Több nő nem látszott ki a ruhahalom mögül, amit összegyűjtött. Nem túlzok. Derékig volt az ember, onnan meg valami elképesztő kupac ruha, de annyi, hogy nem kizárt, hogy annyi nekem a szekrényemben összesen sincs. (Na jó, van ott annyi kacat, hogy talán ez mégis kizárt.) Ebből már látszik az is, hogy nagyon megéri a cégnek ezt az outletet csinálni egy hétig (a kiírás szerint csak egy hétig megy móka): ha ezek a nők csak a felét megveszik annak, amit összeválogattak, már jól járt az üzlet. Szép dolgok vannak egyébként, csak nincs méretválaszték, ahogy az már az outletek esetében lenni szokott. Én végül elhoztam a sárga címkésemet, úgyhogy a kuponon kívül még 300 Ft-ot kellett otthagynom. Simán megérte: lett összesen 2000 Ft-ért egy szép nyári ruhám. Végre!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai