Kísérlet

Mivel hétfő is van meg elseje is, úgy gondoltam, belevágok egy ilyen egy hónapos kísérletbe. Ha bejön, akkor nem egy hónapig fog tartani, hanem innentől mindig. Azzal függ össze, hogy utálok takarítani, és valaki kitalált egy jó módszert, amit egy másik valaki elkezdett reklámozni itthon, úgyhogy akkor én most beszállok a buliba. Majd hónap végén referálok, hogy sikerült. Remélem, jó lesz.

Megjegyzések

  1. Szóval a Vía meggyőzött a FlyLady értelméről? :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, nem kellett engem különösebben győzködni :) Még az eredeti honlapon találkoztam ezzel a dologgal, de akkor nem volt időm elolvasni rendesen, aztán elfelejtettem, és most kapóra jött, hogy Via is ír róla :) És az ő honlapját hétfőn végre normálisan végig tudtam pörgetni, így fel is fogtam, mi a lényeg :) Majd meglátjuk, nálam működik-e. Te csinálod?

    VálaszTörlés
  3. Nem, de a Hölgyemény egyéb okosságait lelkesen olvasgatom, szóval ki tudja, lehet, hogy egyszercsak majd :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai