Valentin-nap

Ma tele a facebookon a falam azzal, hogy a Valentin-nap hülyeség, külföldmajmolás, baromság, nemcsak ezen a napon kell szeretni egymást, és egyáltalán, pfujj. Azt figyeltem meg, hogy ezt főleg azok az ismerőseim írják ki, akiknek nincs párja. Jellemzően ők azok, akik például Halloween-buliba járnak minden évben, az valószínűleg nem külföldmajmolás. Az tény, hogy nemcsak ilyenkor kell egymást szeretni, viszont a Valentin-nappal eggyel több okunk van az ünneplésre, az ünneplés pedig jó, mert kiszakít a hétköznapokból.

Idén nem vittük túlzásba az ünneplést, én például egész délelőtt aludtam. Később ünnepi ebédet fogyasztottunk el a McDonald’s egyik éttermében (:D), mert pár napja hatalmas kedvem támadt odamenni – ez évente mintegy két esetben történik meg, és ilyenkor el is szoktunk menni. Aztán Tomi felvitt a hegyre órára, majd hazahozott, Liza kapott egy szív alakú csokis puszedlit, végül egymást is megajándékoztuk. Nagyjából ezeket kaptuk egymástól:

image

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a tiramisut én csináltam a két kezemmel Tominak, és még szívecske is van a tetején. Liza a mintául szolgáló papírszívet nyomta be. Ekkor egyébként bizonyítást is nyert a kisgyerekes anyukák azon állítása, hogy elég fél pillanatra elfordulni, hogy a kisgyerek valami nagyon furát csináljon. Ez kutyákra vonatkoztatva is teljesen igaz. Amíg ott álltam mellette, és mondtam, hogy csak nyalhatja, meg ne próbálja megenni, addig jókislányos arckifejezéssel nyalta. Aztán hátat fordítottam két másodpercre, míg a hűtőből elővettem a kólát, és mire visszafordultam, a szívecske már nem volt sehol, Liza meg az ilyenkor szokásos nagy boci szemekkel nézett rám, mint az ártatlanság szobra.

Az ajándékok között amúgy nem látható két szív alakú lufi, amit kaptam, valamint az egy zacskó napraforgómag. Mármint nem szotyi, hanem elültetésre váró mag. Április-május környékén kell ültetni, és októberre lesz napraforgóm. Ez régi vágyam volt egyébként :)

Ajándékozás után egy-egy tálka tiramisuval leültünk a tévé elé, és miután rájöttünk, hogy van Disney csatornánk, azon nyomban meg is néztük a Hófehérkét. Kb. két jelenetre emlékszem belőle, ilyen régen láttam már utoljára. Ez új szinkronnal ment most szerintem, mert nem emlékszem, hogy Hófehérke így picsogott volna gyerekkoromban.

Szóval idén ilyen Valentint tartottunk, hogy nem volt külön program, viszont egész nap együtt voltunk. Jó volt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai