Bók

Múlt héten a kevés megtartott óráim egyikén megpróbált kedveskedni az egyik tanítványom.

- Azt vettem észre, hogy az elején még próbáltál sokat beszéltetni minket, de láttad, hogy nem megy nekünk, és most már nem beszéltetsz.

Mivel ez óra végén történt, visszakérdeztem, minek az elejéről beszél, de nem az óráéról, hanem a tanfolyaméról. Mondtam, nem vettem észre ilyen változást, és nem is lenne nagyon okos részemről ilyet csinálni, mert ha látom, hogy nem megy a beszéd, ezért nem erőltetem, attól senki nem fog megtanulni beszélni soha az életben, úgyhogy ez nem egy jó taktika. Kaptam is érte olyan pillantást, de olyat, pedig mosolyogtam végig.

Na, hát ez nem jött össze.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai