To-watch-list

Megjegyzések

  1. Mostanában én is letöltőlázban égek, ebből a listából is megvan már három, de a negyedikre is kedvet kaptam. Azt majd trilógiában töltöm le és egyszerre nézem meg. (Csak van egy olyan gyanúm, hogy az upc korlátozza a sávszélességemet, annyit töltök már le. Ha valami kell, csak szólj, nekem nagy valósínűséggel megvan. :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Első körben azért arra gondoltam, moziban tekintem meg ezeket, még mindegyik megy, csak pl. a Babák már nem sokáig :( Úgyhogy bele kell húzni.

    VálaszTörlés
  3. Meg az Art mozik bajban vannak, szóval elhatároztam, hogy ha vége a vizsgaidőszaknak, akkor heti egyet mindenképpen betervezek. A Rubbert ráadásul sehol nem sikerült megtalálnom, pedig arra vagyok a leginkább kíváncsi, így valószínűleg azzal kezdem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai