Holnap

műtét.

Az orvos szerint tönkreteszi Liza szerveit a sok gyógyszer, amit szed, főként az antibiotikum. A leletei jók, sokkal fiatalabb kutyáknak is becsületére válnának. Ha megműtik, van még két-három boldog éve méhgyulladás nélkül. Ha nem műtik meg, gyógyszerrel és gyógyszer nélkül is lassú, fájdalmas halál vár rá (állítólag). Úgyhogy a műtét mellett döntöttünk. Én most így este szétbőgtem a fejem, fáj is rendesen, alig bírom.

Majd szurkoljatok holnap, hogy egy egészséges, legfeljebb kicsit kába kutyával térjünk haza!

Megjegyzések

  1. Emlékszem, milyen volt anno Atlaszt dokinál hagyni. Gondolok Rátok holnap és szurkolok, hogy tényleg minden rendben legyen.

    Súgd a fülébe, hogy szükséged van rá, akárki akármit mond, szerintem érteni fogja.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Már most elkezdtem a sugdosást, és egészen addig folytatom, amíg ott nem kell hagyni. Legutóbb, 2007-ben segített szerintem. Remélem, most is fog.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai