Aranyvasárnap

Az idei nagyon jól telt. Délelőtt átjött Wizzy, aki Tomi egyik régi barátja, és egy kiadós beszélgetés után megsütöttük a mézeskalácsot, meg még egy kör amerikai csokis sütit is, aztán elmentünk vásárolgatni, hogy Wizzy találhasson ajándékot a családjának. Ez utóbbi részben sikerült, én meg találtam magamnak gatyát, amiért holnap, ha kapok végre fizetést (amit szerdán kellett volna kapni, de a suli sem kapott pénzt, ezért nem tudtak utalni, és elvileg holnap fognak), akkor visszamegyek. Mindjárt kettőt fogok venni, teljesen izgatott vagyok. Az egész nem fog ötezernél többe kerülni, de nem izgulok, mert van már ugyanonnan hasonló gatyám, ami már majdnem egy éve bírja a gyűrődést úgy, hogy az van rajtam a legtöbbet, mert az a kedvencem. Ha már vásárlás, akkor azt is megemlíteném, hogy végre van közepesen drágán két kötött, jó meleg harisnyám. Végre, végre! Meg rénszarvasagancsom 300 Ft-ért :)

A beszélgetős sütésen kívül még történtek egyéb jó dolgok is. Írt emilt az egyik tanítványom, akivel csütörtökön volt az utolsó órám, hogy nagyon ízlett a családjának a sport szelet, és nem írnám-e meg a receptet. Hiába nem én találtam ki a sütit, akkor is jólesett. És a legjobb: benne van a pályázatom abban a húszban, ami a zsűri elé kerül, és amiből kiválasztják a tíz díjazottat december 22-ig. Szurkoljatok :) Olyan jó lenne!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai