Péntek

Reggel utolsó nagy összefoglalást tartottam fél csoportnak a tanfolyamzáró nagydoga előtt. Aztán hazajöttem, letettem a reggeli könyveket, felvettem a délutániakat, majd találkoztam Livivel, akivel csak másfél órát tudtam beszélgetni, pedig szerettem volna többet, sokkal többet, de menni kellett a nyelviskolába, ahol két továbbképzésen vettem részt (egyébként jók voltak). Erre az alkalomra fél liter kólát és három szelet csokit spájzoltam be, és ezek segítségével túl is éltem viszonylag frissen a programot. Végül átmentem a délutáni csoporthoz, ami ugyan majdnem hiánytalan volt, viszont a csoport tagjai teljesen lestrapálódtak már addigra, de legalább vidám hangulatban okosodtunk (mert okosodtunk). Aztán gondoltam, elnézek a Fringe nevezetű téli fesztiválra is, aminél már eleve azt nem értem, miért ősszel és 17 fokban rendezik meg, de sebaj. Egy lesiklást láttam, de azt is csak a kivetítőn, úgy meg nem volt érdekes, ezért inkább hazajöttem egy kis vásárlós kitérő után. Itthon befejeztük Liza hátizsákját, majd végére értem a Lolitának is. Nem kellett ringatni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai