Momóka

Ez a név a facebookos mesejáték során bukkant fel a falamon. Rémlett, csak nem nagyon tudtam mihez kötni. Gondoltam, rajzfilm volt, biztosan néztem, és valószínűleg szerettem is, de egyszerűen nem bírtam részleteket előkaparni a fejemből. Aztán rákerestem a youtube-on, és ezt találtam:



A címe abszolút nem is dereng, sőt ezekre a manókra sem emlékszem, csak Momóka meg a kislány ugrott be, plusz egy jelenet, amikor a kislánynak gyorsan el kell rejteni a manót, mert bejön az apukája.

És erről eszembe jutott ez is, nagy kedvenc volt, de a vége nekem nem tetszett, mert nem volt happy end:



Hát igen, RTL Klub és délutáni mese(blokk?) :)

Megjegyzések

  1. Ez két különböző mese. Candy és a Momóka. A Momókában egy rövid vörös hajú kislány szerepelt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai